حفظ باتری در موبایل های اندرویدی

یکی از دلایل زود خالی شدن باتری تلفن های همراه می توان به فعال بودن انیمیشن ها نسبت داد. انیمیشن های تعویض صفحه از عوامل مهم مصرف انرژی باتری شما هستند، که می توانید جلوی فعال بودن آنها را بگیرید. در اینجا ترفندستان دریچه فناوری اطلاعات قصد دارد آموزشی را برای کاربران خود قرار دهد که با غیر فعال کردن انیمیشن های تلفن اندرویدی در مصرف باتری تلفن همراه خود صرفه جویی کنند و بتواند مدت زمان بیشتری تلفن همراه خود را روشن نگه دارند. لانچرهای که برروی تلفن همراه خود نصب می کنید دارای انمیشین های بسیاری است که میزان قابل توجهی برق مصرفی تلفن همراه شما را به خود اختصاص می دهد که این امر باعث می شود زود به زود تلفن همراه خود را به شارژ وصل کنید. که اگر این عمل بارها و بارها تکرار شود باعث خرابی باتری تلفن های همراه می شود.

 
 مرحله 1: ابتدا وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید و در پایین صفحه گزینه ی درباره دستگاه (About phone) را لمس کنید.
ترفندستان دریچه
مرحله 2: با ورود به صفحه جدید به پایین صفحه رفته و چندین بار پی در پی گزینه شماره ساخت (Build number) را لمس کنید تا گزینه ای به نام گزینه های تهیه کننده (Developer Options) که قبلا در صفحه نبود به این بخش اضافه گردیده.

ترفندستان دریچه
مرحله 3: با ورود به بخش گزینه های تهیه کننده Developer Options به دنبال گزینه های Window animation scale، Transition animation scale و Animation duration scale بگردید و همه آنها را غیر فعال کنید.

ترفندستان دریچه
کاربرانی که از لانچرها برای زیبا سازی تلفن همراه خود استفاده می کنند می توانند از طریق آموزش مخصوص به لانچرها اقدام به غیر فعال کردن انمیشن های لانچر تلفن همراه خود کنند.

مرحله 1: ابتدا وارد تنظیمات و بخش نرم افزارهای نصب شده تلفن همراه خود شوید و لانچر مورد نظر خود را انتخاب کنید.
ترفندستان دریچه
مرحله 2: به مدت چند ثانیه لانچر مورد نظر را لمس کنید تا منوی تنظیمات برای شما به نمایش در آید پس از مشاهد تیکه گزینه show notifications را برداشته تا انمیشین های لانچر غیر فعال شود.

ترفندستان دریچه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد