نرم افزار تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون Smart IR Remote

Smart IR Remote یک نرم افزار کنترل از راه دور جهانی است که می تواند تقریبا به هر چیزی که دستورات مادون قرمز را دریافت می کند مانند یک تلویزیون، ست تاپ باکس، پخش کننده DVD و BluRay، VCR، آمپلی فایر، Air Conditioner، گیرنده AV، سوئیچر، دوربین DSLR و غیره فرمان دهد.

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار کنترل از راه دور مادون قرمز است. شما می توانید به راحتی دستگاه های مختلف مانند: تلویزیون، کولر گازی، گیرنده دیجیتال، تیونر، ساب وافر، و … را توسط این برنامه کنترل نمایید.

 به عنوان مثال می توانید صدای تلویزیون خود را کم یا زیاد نمایید و یا کانال های آن را با گوشی خود عوض کنید و وارد منوی های مختلف آن شوید. این نرم افزار از قابلیت AIR GESTURES گوشی استفاده می کند تا شما بتوانید بدون لمس کردن گوشی کانال ها را عوض کرده و یا صدا را کم و زیاد نمایید.حتی اگر صدای تلویزیون زیاد باشد و شما تماس دریافتی داشته باشید این برنامه به طور خودکار صدا را کم و یا قطع می کند.
  

تلویزیون را از راه دور کنترل کنید+ دانلود///جمعه
ویژگی های نرم افزار Smart IR Remote:
  • پشتیبانی از حرکات هوایی: با عبور دست خود به سمت چپ یا راست از روی سطح گوشی کانال را عوض و به سمت بالا یا پایین صدا را کم یا زیاد کنید ( فقط S4 )
  • انجام  فورا دستورات یا ماکرو زمانی که شرایط خاص اتفاق می افتد: زنگ زدن گوشی خود، ، هنگام استفاده از دکمه های تنظیم صدای گوشی .
  • دسترسی به ویدجت صفحه های اصلی
  • پشتیبان گیری / بازگرداندن.داده ها
  • کنترل از راه دور ضبط – ویژه ای برای  HTC One  به دلیل محدودیت های تجهیزات در دستگاه های دیگر.
  • پشتیبانی از انواع تلوزیون، ویدئو پلیر، گیرنده های رسیور، اسپلیت، ویدئو پروژکتور و...


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
حجم: 10.5 مگابایت
نیازمند اندروید: +4.0.3
نوع فایل: ZIP

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد