٧‌ترفند اینستاگرام

حذف فیلترهای اضافه
فیلتر عکس‌ها قطعا یکی از نکاتی بوده که اینستاگرام را معروف کرده است ولی بسیاری از کاربران به چند فیلتر خاص برای عکس‌های خود بسنده می‌کنند یا همیشه از یک قالب خاص برای پست‌کردن عکس‌های خود بهره می‌برند.برای حذف‌کردن بقیه فیلترها، یک عکس را انتخاب کرده و به حالت edit در بیاورید و به انتهای راست اسکرول کنید و گزینه manage را بزنید. از این قسمت شما می‌توانید فیلترهای مورد نظر خود با زدن یا برداشتن تیک، اضافه و کم کنید.

پنهان کردن عکس‌های به اشتراک گذاشته شده از شما
بسیاری مواقع شما علاقه‌ای به دیده شدن یا بودن در عکس خاصی ندارید. شاید عکسی از شما به اشتراک گذاشته شده باشد که باعث می‌شود فکر دیده شدن آن توسط افراد دیگر، شما را آزرده خاطر کند و ذهن شما را به خود مشغول کند.برای پنهان کردن یک عکس تگ شده از شما، به سربرگ Photos of You بروید و عکس مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با یک بار زدن روی عکس، تگ‌های آن را به نمایش در آورید، سپس روی نام خود کلیک کنید و گزینه Hide from My Profile را انتخاب و سپس Finished
بزنید.
 
نمایش پست‌های لایک شده توسط دوستان
آیا تابه‌حال کنجکاو نشدید تا ببینید کسانی را که شما آن‌ها را فالو می‌کنید، چه پست‌هایی را لایک می‌کنند؟ اینستاگرام برای این منظور قابلیتی را نیز در نظر گرفته است.به سربرگ Activity برید و سپس به سربرگ Following بروید. در این سربرگ شما به وضوح می‌توانید فعالیت افراد مورد نظر خود را ببینید.

تمام پست‌هایی را که قبلا لایک کرده‌اید، ببینید
زمان‌های زیادی بوده است که شما عکسی را دیده و آن را لایک کرده‌اید و می خواهید آن را دوباره ببینید ولی در بین فید‌های جدید آن را گم کرده‌اید. این مشکل را اینستاگرام حل کرده است.شما می‌توانید از منوی Settings گزینهPhotos You’ve Liked را انتخاب کنید تا به تمام پست‌های لایک کرده‌اید، دسترسی داشته باشید.
 
از انتشار عکس‌های جدید باخبر شوید
همه ما علاقه‌های خاص خودمان را داریم و به همین دلیل عکس‌های بعضی پیج‌ها برایمان بسیار جذاب هست. به‌طوری‌که شاید گاهی اوقات از چک‌کردن مدام آن پیج‌ها خسته می‌شویم؛ بلکه عکس جدیدی گذاشته باشند و شما نمی‌خواهید آن را به هیچ وجه از دست دهید.شما می‌توانید این مشکل را به‌سادگی حل کنید. به پیج مورد نظر خود بروید و به روی سه نقطه بالا کلیک کرده و سپس گزینه Turn on Post Notifications را انتخاب کنید.

پیام‌رسانی مستقیم
قابلیت پیام‌دادن مستقیم (Instagram Direct) در اینستاگرام در حقیقت به نوعی همان پیام خصوصی در شبکه‌های اجتماعی دیگر است که البته به این قابلیت در اینستاگرام کم‌توجه می‌شود.با توجه به اظهارات فیسبوک، فقط ۸۵‌میلیون کاربر از ۴۰۰‌میلیون کاربر در ماه، از Direct استفاده می‌کنند.قابلیت Direct به شما اجازه می‌دهد هر‌گونه کاری برای دادن یک پست معمولی انجام می‌دهید را انجام دهید ولی گیرنده آن فقط فرد خاصی خواهد بود.برای دسترسی به این قابلیت، روی آیکون صندوق روی بالا صفحه در سربرگ اصلی فیدهای خود، کلیک کنید.
 
اشتراک مستقیم با دیگران
در قدیم برای فروارد پست یک نفر، می‌بایستی از آن اسکرین شات گرفته و سپس ارسال می‌کردیم. جدیدا این شرکت از قابلیت جدیدی رونمایی کرده است که شما می‌توانید عکس شخص دیگری را برای فرد دیگری، بدون آنکه شخص اول متوجه باشد، فروارد کنید.برای فروارد کردن یک عکس بدین طریق، از گزینه «فلش انحنا‌دار» کنار گزینه‌های لایک و کامنت استفاده و گیرنده و پیام خاص خود را در آن تایپ کنید.پس از انتخاب فرد موردنظر خود از درون لیست پیشنهادی ، می توانید پست مدنظر خود را با او به اشتراک بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد