تغییر صفحه پیش فرض در مرورگرها

هر مرورگری به طور پیش فرض هنگام باز شدن یک پنجره جدید وارد یک آدرس اینترنتی مشخص می‌شود، اما می‌توانید با تنظیمات شخصی خود در مرورگر این آدرس را تغییر دهید یا اصلا حذف کنید. اگر قصد تغییر آدرس Home Page مرورگر خود را دارید، با ما در این ترفند همراه شوید.
  

در کروم: ابتدا مرورگر خود را باز کنید و سپس دکمه Customize and control Google Chrome و گزینه Option را برگزینید. وقتی تب Settings باز می‌شود، از قسمت چپ گزینه Basics را انتخاب کنید و در قسمت Home Page ابتدا تیک گزینه Open This Page را بزنید و در بخش همان گزینه، آدرس سایت مورد نظرتان را تایپ کنید. سپس زبانه Settings را ببندید تا تغییرات اعمال شود.


در فایرفاکس: ابتدا فایرفاکس را باز کنید و روی دکمه (معمولا نارنجی رنگ) سمت چپ/بالای مرورگر کلیک کنید تا زیر منوی آن باز شود، حال گزینه Options را انتخاب کنید. پنجره‌ای‌ جدید باز می‌شود؛ وارد سربرگ General شوید و در باکس Home Page آدرس سایت مورد نظرتان را وارد کنید و سپس دکمه Ok را بزنید.


در اینترنت اکسپلورر: ابتدا وارد محیط مرورگر شوید و گزینه tools را انتخاب و از زیر منوی آن روی Internet Options کلیک کنید. در پنجره‌ای‌ که با نام Internet Options باز شده است، در بخشی که در قسمت home Page و زیر عبارت To Create home page tabs، type each address on its own line قرار دارد، آدرس سایت مورد نظرتان را وارد و سپس دکمه Ok را انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد