روت گوشی اندورید

این برنامه که Kingo نام دارد برای روت کردن گوشی‌های اندروید ساخته شده و در محیط ویندوز هم قابل اجراست.

توسط این نرم‌افزار تنها با فشردن یک کلیک می‌توانید تمامی فرآیندهای روت را انجام دهید. بقیه کارها به صورت خودکار انجام خواهد شد و نیازی به داشتن تخصـص کافی در حوزه نرم‌افزار وجـود ندارد. این نرم‌افزار رایگان است و در آزمایش‌های گذرانده شده با موفقیت بیرون آمده و کار با آن بسیار جذاب است.


ابتدا مطمئن شوید که در هنگام نصب نرم افزار رایانه شما هیچ مشکلی نداشته باشد.


در مورد استفاده از آن هم باید گفت که در مرحله اول باید آن را دانلود و نصب کنید و پس از نصب کابل دستگاه خود را از طریق رایانه به درگاه USB متصل کنید و سپس گزینه USB را برای گوشی خود فعال کنید که اگر دستگاه شما از آندروید 4.0 یا 4.1 بهره می‌برد می‌توان با رفتن به تنظیمات Setting و انتخاب گزینه Option Development و سپس فعال کردن گزینه USB debugging آن را برای روت کردن آماده کنید.


در سیستم‌عامل‌های آندروید نسخه 4.3 و نسخه‌های بعدی آن و بعضی از نسخه‌های 4.2 با رفتن به تنظیمات Setting و اسکرول کردن به سمت پایین در قسمت About می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد که با پیام You Are Now A Developer مواجه خواهید شد.


در مرحله سوم نرم‌افزار روت را در رایانه خود اجرا کنید و پس از آن از طریق USB عملیات همگام سازی را انجام دهید تا نام دستگاه شما روی نرم افزار ظاهر شود.


بعد از گـذر از این مرحلـه صفحـه‌ای بـرای شما باز می‌شود که روی آن دکمـه‌ای با نـام Root قرار گرفته است. روی این دکمه کلیک کنید و سپس مدت زمانـی در حـدود دو دقیقه منتظر بمانید تا دستگاه شما روت شده و پس از آن دستگاه راه‌اندازی مجدد شود.


در نهایت اگر از روت کردن پشیمان شدید، در این نرم افزار برای شما گزینه‌ای با عنوان RemoveRoot هم قرار داده شده است تا از روت کردن گوشی خود صرف نظر کنید.


در صورت تمایل برای دانلود این نرم‌افزار کاربردی می‌توانید به سایت اصلی شرکت آن به نشانی زیر مراجعه کنید:


http://goo.gl/S1uLRn

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد