تماس‌ها را با دکمه قفل نمایشگر قطع کنید

با کمک این ترفند ساده می‌توانید بدون نگاه به صفحه نمایش خود، تماس‌های دریافتی در تلفن همراه هوشمند اندرویدی خود را قطع کنید. سیستم‌عامل اندروید می‌تواند امکانات بسیاری را به کاربران خود عرضه کند ولی بسیاری از این امکانات به صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه‌های میزبان این سیستم عامل فعال نیستند ولی می‌توان به سادگی آن‌ها را فعال ساخت. البته بسیاری از ما از وجود این امکانات بی‌خبر هستیم.

  

یکی از مواردی که به خصوص در هنگام خواب برای ما دردسرساز است، قطع کردن تماس‌های دریافتی است. در نظر بگیرید که خواب هستید و همراه شما زنگ می‌خورد، مجبور به برداشتن دستگاه و قبول تماس هستید ولی مشکل اصلی هنگام قطع کردن تماس است که باید به نمایشگر در اتاق تاریک خود زل بزنید و مسلما با درد چشمان شما همراه خواهد بود.


به کمک یک امکان موجود در اندروید می‌توانید دکمه خاموش کردن صفحه نمایش دستگاه خود را به دکمه‌ای برای قطع کردن تماس‌های ورودی به دستگاه تبدیل کنید و برای این کار تنها کافی است تا مسیر زیرا را دنبال کنید. شایان ذکر است که این فرایند تقریبا برای تمامی دستگاه‌های اندرویدی یکسان خواهد بود.


به بخش تنظیمات یا Setting دستگاه خود وارد شوید. در گام دوم در بخش سیستم از دستگاه خود به سراغ گزینه Accessibility یا امکانات دسترسی بروید؛ در این صفحه می‌‌توانید یک گزینه ویژه را مشاهده کنید که متن آن به این شرح است: Power button ends call، در مقابل این بخش تیک بزنید تا آن را فعال کنید و بعد به صفحه اصلی بازگردید.


از این پس می‌توانید با فشرن دکمه مربوط به قفل نمایشگر خود، بدون نگاه به صفحه نمایش برای قطع کردن تماس‌ها اقدام کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد