هماهنگ کردن آفیس با سیستم های لمسی

یلی از رایانه های امروزی مانند تبلت ها، گوشی های هوشمند و البته لپ تاپ های جدید، دارای صفحات لمسی هستند تا کاربر بتواند بدون استفاده از دکمه های کیبورد، نیازهای خود را برآورده کند. اگر شما هم دارای سیستمی با قابلیت Touch هستید، بد نیست بدانید که در مجموعه نرم افزار Office 2013 قابلیتی برای عملکرد بهتر برنامه در حالت لمسی در نظر گرفته شده است تا با تنظیم آن به راحتی بتوانید با انگشتان دست و یا قلم ها با آفیس کار کنید. برای تنظیم این قابلیت کافی است در یکی از برنامه های Office مثل Excel یا Word یا Access و ... در قسمت Quick Access Toolbar روی علامت فلش کلیک کنید و سپس گزینه Touch/Mouse Mode را انتخاب نمایید.
  

با انجام این کار زیر آیکن دستی در Quick Access Toolbar ظاهر می شود که با کلیک روی آن دو حالت Mouse و Touch ظاهر می گردد، حالت Mouse به صورت پیش فرض و استاندارد در حالت انتخاب است یعنی که در حالت استفاده از Mouse در کار با نرم افزار هستید، حال با کلیک روی حالت Touch، خواهید دید که Ribbon و آیتم های استفاده شده در آن، با فاصله ای بیشتر از یکدیگر نسبت به حالت Mouse و مناسب برای لمس کردن قرار خواهند گرفت.


قابل ذکر است زمانی که شما در یکی از نرم افزارهای Word یا Excel و ... یکی از این حالات را تنظیم می کنید، به صورت خودکار دیگر نرم افزارهای آفیس نیز متناسب با آن تغییر پیدا می کند و نیازی به تنظیم مجدد در آن ها نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد