اجرای نرم افزار اندروید در ویندوز

نرم‌افزار اندی (Andy) اندروید را در مک و ویندوز شبیه‌سازی می‌کند و امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی را فراهم می‌سازد. دلایل زیادی وجود دارد که از یک شبیه‌ساز اندرویدی استفاده کنیم؛ به‌طور مثال ممکن است شما بخواهید از آیفون به اندروید کوچ کنید که در این صورت می‌توان از این ابزار برای تجربه رابط‌ کاربری و آشنایی بیشتر با اندروید استفاده کنید، یا شاید ترجیح می‌هید بعضی اپلیکیشن‌های اندرویدی را بر کامپیوتر شخصی‌تان استفاده کنید یا حتی بازی‌های اندرویدی را روی نمایشگر بزرگ‌تری بازی کنید.هر هدفی که داشته باشید ابزار Andy می‌تواند جواب‌گوی شما باشد. برخلاف BlueStacks که فقط قادر به اجرای اپلیکیشن‌های اندروید است، این ابزار رایگان به‌طور کامل تجربه اندروید را در ویندوز و مک ارائه می‌دهد؛ علاوه بر این حتی امکان یکسان‌سازی بین دیگر ابزار‌های اندرویدی را نیز فراهم می‌سازد.

  

روش نصب و راه‌اندازی


﷯ نرم‌افزار Andy را دانلود و نصب کنید. هنگام نصب، فایروال ویندوز اجازه دسترسی برنامه را طلب می‌کند که شما نیز باید گزینه Allow Access را انتخاب کنید.

﷯ مراحل راه‌اندازی حدود یک دقیقه به طول می‌انجامد و پس از آن با صفحه خوش‌آمد اندروید مواجه می‌شوید؛ صفحه‌ای که دیگر ابزارهای اندرویدی نیز برای اولین‌بار آن را نمایش می‌دهند. اندی در حال حاضر اندروید ۴.۲ را اجرا می‌کند. با استفاده از ماوس بر روی دکمه استارت کلیک کنید؛ اگر هم نمایش‌گر شما از نوع چند لمسی است، می‌تواند با فشار بر روی دکمه استارت، مراحل را ادامه دهید.

﷯ در صورت داشتن حساب گوگل، آن را وارد کنید و سپس سایر مراحل را ادامه دهید. در ادامه مراحل راه‌اندازی، برای همگام‌سازی بین ابزارها، اپلیکیشن clicksync١ دو مرتبه از شما می‌خواهد که جزئیات حساب گوگل‌تان را وارد کنید.

﷯ بعد از اتمام مراحل اولیه باید با صفحه Home روبه‌رو شوید؛ در پایین پنجره، نوار ابزار اندی امکان چرخش صفحه را در اختیارتان گذاشته است که با استفاده از آن می‌توانید حالت صفحه را به افقی یا عمودی تغییر دهید. همچنین دکمه‌ای وجود دارد که امکان تعویض دو حالت تمام صفحه و Window را فراهم می‌سازد. دکمه‌های ،Back، ‌Home tasking Multi هم درست مشابه تبلت‌های اندروید در جای خودشان قرار گرفته‌اند.از این پس می‌توانید هر اپلیکیشن اندرویدی را که می‌خواهید، اجرا کنید. هرچند که اندی از قابلیت‌های دیگری برخوردار است که در صورت تمایل می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.


اپلیکیشنی با همین نام (اندی) نیز وجود دارد که با نصب آن بر روی تلفن‌ هوشمند یا تبلت اندرویدی، می‌توانید شبیه‌ساز Andy را از طریق تلفن یا تبلت کنترل کنید. شاید این روش برای بازی‌هایی که از سنسور شتاب‌سنج استفاده ‌می‌کنند یا نیاز به نمایش‌گر لمسی دارند، خیلی کاربردی و جالب باشد.


بعد از دانلود، فایل APK را به روی همه دستگاه‌هایی که دارید انتقال دهید و آن را نصب کنید (برای برقراری ارتباط بین دستگاه‌ها، باید همه آن‌ها به یک شبکه بی‌سیم متصل باشند).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد