نصب نرم افزار روی گوشی‌های آیفون بدون جیلبریک

یکی از مشکلات همیشگی کاربران ایرانی این گوشی‌هاست. همان‌طور که قبلا هم گفتیم برای نصب نرم‌افزارهای کرک شده روی گوشی‌های آیفون باید آن‌ها را جیلبریک کرد و نیز اشاره شد که روش‌هـایی موجود است که می‌توان بدون جیلبریک این کار را انجام داد و برای این کار نرم‌افزارهایی منتشر شده است. در ترفند این هفته قصد داریم یکی از این روش‌ها را آموزش دهیم. در ابتدا شما باید نرم‌افزار مخصوص این کار را از نشانی‌های زیر دریافت کنید که هم نسخه PC آن و هم نسخه آیفون آن موجود است.


PC:http://qd.leaderhero.com/qd/tb...bu_2.071.exeiOS iPhone:http://qd.leaderhero.com/qd/tu....10_1_gw.ipaiOS iPad: http://qd.leaderhero.com/qd/tu..._v1.18_1_gw.ipa


نرم‌افزار آیفون را می‌توانید به راحتی و با استفاده از نرم‌افزارهای iTools و یا i-Funbox روی گوشی خود نصب کنید و نیاز به جیلبریک کردن گوشی نیست، پس به راحتی می‌توانید آن‌ها را نصب کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از نسخه PC آن برنامه‌ها را نصب کنید. حالا می‌توانید آیفون خود را به کامپیوتر متصل کنید و نرم‌افزار را اجرا کنید. حال روی گزینه Genuine Apps کلیک کنید، سپس دکمه Start که نمایش داده شده را بفشارید. با این کار کامپیوتر آیفون شما را می‌شناسد. در بالای نرم‌افزار قسمت‌های مختلفی وجود دارد که کاربرد آن‌ها مشخص است. برای مثال می‌توانید به قسمت Apps بروید و برنامه‌های دلخواه‌تان را نصب کنید. اگر به یاد داشته باشید در ترفند قبلی گفتیم که برای نصب نرم‌افزارهای دانلود شده و موجود روی کامپیوتر نیاز به یک واسط نرم‌افزاری دارید. از طریق این واسط نرم‌افزاری که معرفی شد می‌توانید برنامه‌های موجود روی کامپیوترتان را به آیفون انتقال دهید. در قسمت پایین نرم‌افزار اطلاعاتی در مورد حجم حافظه و نوع فایل‌های نصب شده روی وسیله‌تان را خواهید دید و نیز وضعیت امنیت گوشی شما و جیلبریک بودن و یا نبودن گوشی‌تان نیز مشخص شده است.


برای رفع مشکل سینک iTunes نیز می‌توانید پروفایل نصب شده در وسیله خود و یا تمام نرم‌افزارهای نصب شده از این روش را پاک کنید. با استفاده از این روش می‌توانید نرم‌افزارهای پولی را به طور رایگان دریافت و نصب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد