الصاق سریع‌تر فایل به ایمیل

در‌صورتی‌که از سرویس‌دهنده ایمیل Gmail برای ارسال و دریافت ایمیل‌های خود استفاده می‌کنید، حتما می‌دانید که به هنگام ارسال ایمیل می‌توانید با کلیک بر روی گزینه file a Attach فایل یا فایل‌هایی را همراه ایمیل ارسالی خود ضمیمه کنید، اما اگر‌ تعداد فایل‌های شما زیاد باشد، هر بار انتخاب این گزینه و سپس انتخاب فایل مد‌نظر از روی هارد زمان زیادی را صرف می‌کند. در این ترفند قصد داریم نحوه Attach کردن سریع‌تر فایل‌ها را در Gmail برای شما بازگو کنیم.بدین‌منظور دقت کنید که بایستی از مرورگرهای فایرفاکس یا گوگل‌کروم استفاده کنید.
  
وارد ایمیل خود در Gmail شوید.سپس بر روی Mail Compose برای ارسال ایمیل جدید کلیک کنید.اکنون در محیط ویندوز به فولدری که فایل مد‌نظر شما در آن قرار دارد، بروید.

حال فایل را با استفاده از موش‌واره بگیرید و در پنجره مرورگر و در تبی که صفحه Mail Campose باز است و در قسمت file a Attach رها کنید. خواهید دید ‌ هنگامی که موش‌واره را بر روی این قسمت از صفحه ایمیل می‌برید، یک کادر رنگی با عنوان here files Drop نمایان می‌شود که با رها‌کردن موش‌واره در این کادر، فایل شروع به آپلود‌شدن می‌کند.شما می‌توانید بیش از یک فایل را نیز انتخاب کنید و با انجام عمل Drag&Drop به‌صورتی‌که توضیح داده شد، چندین فایل را به‌طور هم‌زمان ضمیمه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد